Stage in Suriname - Reisverslagen van Sanne van Diemen - WaarBenJij.nu Stage in Suriname - Reisverslagen van Sanne van Diemen - WaarBenJij.nu

Stage in Suriname

Mijn 4,5e maand durende buitenlands stage bij de Mr. Huber Stichting in Paramaribo.
Dit is een stichting voor gehandicapten kinderen, ik ga op een groep voor meervoudig gehandicapten kinderen stagelopen.
En in deze blog kan je lezen wat mijn ervaringen en belevenissen zijn tijdens mijn periode in Suriname.


Recente Reisverslagen:

04 Februari 2016

Home sweet home..

01 Februari 2016

Getting back stronger!

25 Januari 2016

Bigi prisiri na Sranan

18 Januari 2016

Finishing the last things and enjoying!

10 Januari 2016

3 weeks left.. mixed feelings
Sanne

Hallo Allemaal, Vanaf dinsdag 22 september ga ik op weg naar het zonnige Suriname. Dit omdat ik hier stage ga lopen bij de Mr. Huber Stichting in Paramaribo, dit is een stichting voor kinderen met een handicap. Hier zal ik de komende 4,5 maand mijn werkzaamheden gaan verrichten. En een leuke tijd te gemoed gaan. En via deze blog kan ik jullie een indruk geven van hoe het mij daar vergaat en blijven jullie op de hoogte van de dingen die ik daar allemaal meemaak. Veel leesplezier. Liefs Sanne

Actief sinds 11 Sept. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9792

Voorgaande reizen:

22 September 2015 - 03 Februari 2016

Stage in Suriname

11 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: